Torsdag

Hej!

Jag mår skit, hela den här dagen kommer bli sämst. Jag vill bara försvinna. Vaknade av att mamma går runt och skriker att man ska gå upp. Sedan ska jag och brorsan gå till tvättstugan och hämta tvätten men det blir massa krångel. Vi har börjat bråka..IGEN! När vi var mindre bråkade vi heeela tiden men nu har vi varit sams ganska mycket på senare år. But here we go again! Jaja, annars mår jag rätt bra :)

Haha, jag trodde det var midsommar och man skulle dansa runt stången och de idag. Jag är så virrig haha. Mormor kommer i alla fall och hämtar mig + familjen runt 16.00 idag så ska vi till
båven under midsommar. Tror jag kommer hem på måndag eller nått.

Ohnoo! Min vän freja hade biljetter till Jay-Z idag men det blev lite mongo så vi trodde konsterten var på tisdag. Så nu blir inte de av eftersom jag åker bort, tråkigt. Jaja, kommer fler tillfällen :)

Hoppas ni får en bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback