Adobe premiere elements

Halloj!

Har suttit och pysslat ihop massa bilder och filmer på Mig, Emma & Dani nu ett tag. Har aldrig gjort de förut men de är ju riktigt kul ju. Fast nu orkar jag inte mer, får göra klart någon annan dag. Ni kanske får se den om jag får Danis & Emmas tillåtelse, fast det är nog inte så kul om man inte känner personerna liksom :P

Guu va mycket klockan är, måste väl hem till mamma snart. Sen ikväll blir det So you think you can dance, det är ju askul att titta på när alla gör auditions tycker jag. Fast det negativa är ju att man blir på värsta danshumöret och har lust att dansa jorden runt.



<3

Kommentarer
Postat av: d

haha jadå.. du får min tillåtelse haha
:) ha det bäst! så ses vi väll på torsdag sen? pussar

2008-03-25 @ 18:59:12
Postat av: amanda

d: haha okej (Y)! Detsamma, ja det gör vi!! PUSS!

Postat av: Dena

de är askul att pyssla me bilder sådär :D
älska so you think you can dance å älska dans (L) haha

2008-03-25 @ 19:23:53
URL: http://denahoo.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag älskar också att titta på auditionerna, också känner man igen typ hälften av dom :P haha, nästan alla från floorfiller kommer ju tillbaka :P
Också massa discodansare ;D Såg du junior som dansade typ modernt som dom sa var den bästa i sthlm ? Han dansar iaf disco och har vunnit massa vm i disco och disco freestyle =) haha

2008-03-25 @ 21:03:44
URL: http://angeeliicaa.blogg.se
Postat av: sofia

haha ja jag påminns varje gång att jag älskar att dansa ungefär hur mycket som helst, värsta danshumöret blir man på! :D ha en fin dag! :D

2008-03-26 @ 10:15:36
URL: http://mayflower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback