(bloggar f. mobilen) Godmorgon! Nu sitter på ett bibliotek och har t

DSC00607.JPG
(bloggar f. mobilen) Godmorgon! Nu sitter på ett bibliotek och har tråkigt. Pappa är ju här och spelar och så för små barn. Skulle egentligen komma några dagisgrupper men dom va tydligen sjuka eller nått. Jag skulle ju fota så vi får se om dom kommer några senare. Sedan ska jag träffa mamma och gå till gymmet, får hoppas hon tar rätt kuponger den här gången. Sen ikväll ska jag träffa några kompisar. För att byta ämne så var jag ju på den där spelningen igår, f*n va bra det var. Först var det lite hip hop, sen punk eller nått. Vet inte riktigt eftersom jag inte lyssnar på sån musik annars, men jag tror jag har hittat mina nya idoler ;) Nu ska jag läsa tidningen, tusen Pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: d

ja!!!!!! självklart våra nya idoler

2008-03-28 @ 19:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback