(bloggar från mobilen) hej i mörkret. Nu ligger jag i sängen och%2

(bloggar från mobilen) hej i mörkret. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på radio på mobilen. Va jättetrött redan vid 8.45, skulle gått och lagt mig då om jag inte behövde plugga till det där himla provet. Har i alla fall suttit och pluggat sen dess, fast jag kan inte säga att jag har fått in så mycket men men.. Mamma har i alla fall masserat min rygg nu precis, så skönt. Ska tvinga henne massera mig imorgon också, Hehe. Ne nu ska jag sova, godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Dena

ÅÅh vad skönt med massage =) Har också suttit och pluggat :( har ett prov och inlämningsuppgift imorrn :S

Postat av: Emma

skönt med lite massage (:

2008-03-07 @ 14:23:50
URL: http://eemmapemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback