Bloggtorka?

Jag tror jag kanske har drabbats av bloggtorka.. eller egentligen inte fast nu när jag är hos mamma an jag inte lägga in bilder från systemkamera så då kan det bli lite tråkigt..

Här är i alla fall jag med min kamera igår, lollo i min klass har tagit den.
image856

Och här är en bild på mig från köpenhamn också. Hm.. va ett tag sen jag använde den där kepsen, kanske ska börja använda den igen..!?
image857
Dåliga kvaliteter på bilder, beror på att jag redigerade storleken i paint.

Jag funderar på att fota imorgon, har en idee.. fast den är hemlig, haha. Kanske berättar imorgon om det blir av =P
Ska gå och kolla om maten är klar snart, *magen kurrar* Ciao!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad glad jag blir att du tycker om bilden:) Det är så dumt med såna där filmer som man inte har en aning om hur titeln stavas eller uttalas:P Du skrev i alla fall nästan rätt, den heter: Pirates of the Caribbean.. Men 2 b eller 2 r spelar väl inte så stor roll?! Jag fattade ju i alla fall vad du menade;) En av de svåraste filmer att stava till är i och för sig Disneys senaste Råttatouille (japp, jag fuskade och tog reda på hur det ska stavas):) Har sett alla möjliga konstiga stavningsvarianter på den titeln:P Men Amanda, du kan väl inte berätta att du ska göra ett spännande fotoprojekt utan att säga vad?!:P Jag är nyfiken:)

Postat av: emelie

vilka fina bilder:)

2008-03-07 @ 23:29:20
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback