Ciao

Hello! Nu måste jag göra iordning mig och sen åka in och möta några, och sedan åka till den där spelningen. Antar att det blir ganska sent, har ingen aning om hur länge det håller på eller nått så vi får se.

Ber om ursäkt också för alla extremt tråkiga inlägg idag. Men med tanke på att jag nästan inte har några bilder på datan och inga batterier på kameran så blir det ju lätt så. Imorgon ska jag i alla fall hem till pappa och lägga in bilderna jag tog förut idag.

Måste åka nu, ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Paola

sv. aa ok :) jo de verkar ju askul. Med hur många poäng kom du in på estetiska, på själva "audition" eller vad man ska säga? :)

Postat av: gabbi

Svar: Mmm, den klubban var god den. Den måste jag köpa fler gånger!

- - - - - -

Hoppas spelningen var skoj, höhö.
Förresten, har du pratat något med nån i the gang? Jag har iaf pratat med Freja, vi bestämde lite saker..

Ringer dig imorgon, pussar :)

2008-03-28 @ 01:23:17
URL: http://gabzor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback