Dans

Hej på er!
Nu är jag hemma från dansen, kom en halvtimme sent för jag va tvungen att städa men men. Ska vara hos mamma den här veckan, det är ju bra för då kan jag mysa med min lilla kanin. Han blev jätteglad när jag kom hem haha.

Imorgon börjar jag 8.20 med modernt, ångest ångest. Jag hatar verkligen att börja så tidigt, och speciellt med dans.. jag orkar inte då. Aja, snart lov så jag får hålla ut. På lovet har jag också planerat att ha våffelparty haha, det är våffeldagen på tisdagen om jag minns rätt. Så jag hade tänkt att bjuda hem gänget från gamla klassen på lite våfflar, låter bra tycker jag.

Nu ska jag titta på CSI, kramkram!

Två bilder från mitt solo.
Man skulle jobba i grupp och lägga in dom andra som bakgrund typ. Jag och emma teamar ;)
157810-917
157810-916

Kommentarer
Postat av: Anna

önskar att jag oxå kunde lära mig dansa, min taktkänsla = obefintlig :P

Postat av: Emma

Vi teamar bäst!

2008-03-18 @ 19:16:32
URL: http://aabsolutemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback