Det blev en..

HELLUGG!
Bestämde mig för att klippa hellugg tillslut. Tycker i alla fall det blev bättre än vad jag hade förväntat mig. Klippte mig på Hår 3000 i sergelgången här i sthlm. Fanns inte tid när vi kom dit så vi gick och åt glass på donken.

Nu är jag i alla fall hemma hos Gabbi, har precis ätit paj till middag. Riktigt gott måste jag säga!! Och nu ska jag Färga och toppa gabbis hår. Kommer antagligen upp bilder från de sen ;) haha, får väl hoppas att det inte blir allt för konstigt, jag är ju ingen frisör om man säger så.

Jag & Gabbi
Jag med lugg!

Nu ska vi börja färga, och äta godis ofc. Ha det fint, puss <3

Kommentarer
Postat av: Emma

vad fint det blev!! :)

Postat av: Daniel

Visst är det dumt att man är så "feg" på att testa nya frisyrer?! För precis som du skrev förut växer ju faktiskt håret ut:) Man borde våga testa lite mer olika frisyrer och det tycker jag du gjorde helt rätt i idag - för det blev ju hur bra som helst!:) Själv håller jag på och velar om jag ska klippa mig jättekort eller spara till lite längre hår - min frisör tittar likar konstigt på mig varje gång jag försöker förklara att jag vill ha det långt men kort på samma gång:P

2008-03-23 @ 01:30:59
URL: http://daniellagerholm.blogg.se
Postat av: Daniel

Visst är det dumt att man är så "feg" på att testa nya frisyrer?! För precis som du skrev förut växer ju faktiskt håret ut:) Man borde våga testa lite mer olika frisyrer och det tycker jag du gjorde helt rätt i idag - för det blev ju hur bra som helst!:) Själv håller jag på och velar om jag ska klippa mig jättekort eller spara till lite längre hår - min frisör tittar likar konstigt på mig varje gång jag försöker förklara att jag vill ha det långt men kort på samma gång:P

2008-03-23 @ 10:38:51
URL: http://daniellagerholm.blogg.se
Postat av: Mika

Gud vad bra det blev!! :D Du passar ju jätte bra i det! :)
Jag har faktiskt också funderat på hellugg men jag har så självlockigt hår så den skulle bara bli ful:P
Men du
passar verkligen jätte bra i det:))
Kram Mikaela

2008-03-23 @ 12:15:30
URL: http://redapples.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback