Fredag

Nu är jag hemma. Gick hem förut och hämtade pengar, köpte godis och sedan träffade jag mamma när jag skulle hem.Hon tyckte vi skulle gå och handla så jaja, va väl bara att följa med dåra. Handlade lite mat till kvällen, blir typ broccoli (stava?) med ost på och potatis eller nått. Sen har vi också hyrt 1408, har hört att den är bra.

Och kl. 21.00 kommer jag sitta bänkad framför tv:n för då är Björn Gustafsson med i Robins som går på svt 1! Han ska typ prata om stressen och så. Han har ju liksom blivit kändis över hela sverige på nolltid, säkert jättekul men ändå jobbigt att aldrig ha tid för sig själv.


Ska läsa lite bloggar =) Pussar! <3

image855

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha, Björn Gustafsson var helt underbar hos Robin:D

Postat av: Bilancioni

uuh sexy mama ^^

;D

2008-03-07 @ 23:26:31
URL: http://mandelkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback