Fredag

Hej!

Kunde inte skriva mer igår för blogg.se krånglade.. ovanligt? Sen hade jag tänkt att skriva i skolan idag men nee, skolan datorer vill inte samarbeta så det gick inte heller. Men nu är jag i alla fall hemma, dagen har väl varit lite si sådär. Hade matteprov, gick inte alls bra. Sen danshistoria, höll på att somna och dagen avslutades med gympa. Är lite förkyld så jag hade tänkt att inte vara med men sen blev det så ändå. Fick lite ont i halsen men kul var det. Körde någon lek man skulle kasta bollar till sitt lag och så.

Sen gick jag in på Konsum och köpte cola och grapefrukt, mumms.
Verkar inte gå nått bra på tv idag förutom dom vanliga, lets dance och så. Fast de brukar jag inte se på. Får väl bara ta och slappa framför nån film dåra.

Ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, cola!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback