Fredag

Hellu! Nu är jag hemma. Kom lite fler barn till andra föreställningen eller vad man ska kalla de. Haha, så söta. Jag stog i ett hörn och fota, så gick dom förbi och sa hej hela tiden. Tog i alla fall pendeln till friskis och svettis och träffade mamma där, tränade lite i gymmet. Fast vi han bara träna 30 minuter, sen behövde hon gå.

Är som sagt hemma nu. Sedan vid 5 ska jag åka och träffa några kompisar, köpa pizza eller kebab och sedan sover jag där. Ska i alla fall gå och duscha nu, ciaao <3

Lite bilder från idag:

image969
image970

Kommentarer
Postat av: Dena

härliga bilder :)
Ha en jättebra dag!

Postat av: Anna

Nämen tja! :D
ja visst är den, hur söt som helst :)
tack, din blogg är skitsnygg!
/ A

2008-03-28 @ 15:22:33
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback