Godnatt!

Nu har jag pluggat lite, duktigt även fast inte så mycket blev gjort. Börjar 8.30 imorgon med samhälle, känner redan nu hur trött jag kommer va. Men men.. snart lov :D

Pappa köpte också hem glass, rätt dåligt eftersom jag hade tänkt att bli nyttig. Fast jag måste nog verkligen bestäma mig för om jag ska bli de, och prata min träningskompis Gabbi ;) Vi äter nyttigt, är ute och springer och gör massa sit-ups.. eller aa, i alla fall i our dreams. Men nu jäklar ska jag börja på allvar, bara äta lite onyttigt först hehe. På tal om glassen så va det konstiga smaker, typ viol. Återkommer imorgon eller i veckan om hur det smakade.

Måste sova, ha det bra <3

Jag & min lilla bebis-Stampe som inte är så bebis längre.
image878


Kommentarer
Postat av: Daniel

haha det är så svårt det där med att komma igång med träning, äta nyttigt och sånt där:) det är mycket roligare och framförallt godare att äta sånt som är lite mindre nyttigt:P
violglassen är jättegod! så om inte du tycker om den så kan jag tänka mig att offra mig lite så du inte behöver kasta glassen:P

Postat av: Emma

söt kanin :) jag längtar till sommarn för då kan man ut och springa, visst kan man de nu också men de är så tråkigt väder :/

2008-03-12 @ 14:47:50
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Anonym

hej amzor, gabzor här!!!! hahaaa jaa vi måste börja träna snart!!!! sommar 2008 - gabzor och amzor!!

kram amzor,
din gabzor.

2008-03-12 @ 19:06:15
Postat av: Emma

Men lilla lilla ami.. tycker du inte att du tränar tillräckligt redan??:P 14 tim/vecka e stört mkt.. akta så du inte tar ut dej för mycket..

2008-03-12 @ 19:39:22
URL: http://aabsolutemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback