Hemma!

Hola!
Är hemma från stan nu. Kom dit och ringde dani som sa: stå still, jag ser dig! hah, så då gjorde jag de. Jag köpte en brownie på espresso house i gallerian så satte vi oss i en trappa där och pratade lite. Sen kom emma också, vi pratade lite till och sen gick vi till Mcdonalds. Satt där och pratade & skrattade ett bra tag. Asmysig dag :D

Kollade också på dom där skorna jag snacka om i morse. Dom kostade tydligen 699:- tror jag. Hm, men jag tror jag ska köpa dom ändå.


Lite bilder!
Emma & Dani <3
image866

Dani provade ett par skor i storlek 47 haha !
image867

Sen hittade vi denna, man kunde trycka på knapparna och rösta för om man tyckte backslick vad snyggt eller inte.
Vad tycker ni, JA eller NEJ?
image869

<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi jaaa asmysig dag! :D

Postat av: Dena

Va mysig dag! Fina bilder =)
HAHAHHA xD ja tkr de är fuult :P

2008-03-09 @ 18:43:25
URL: http://denahoo.blogg.se
Postat av: Emily

Haha vad roligt! :)

2008-03-09 @ 19:07:13
URL: http://verystylish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback