Lördag

Hej!

Oki, lördag dåra. På ett sätt gillar jag inte lördagar om man inte har bestämt vad man ska hitta på.. då rinner liksom hela lördagen iväg och sen är det söndag. I alla fall, vaknade vid 11.30 och sen låg jag kvar i sängen i typ en timme haha. Hade tänkt va med pappa idag och typ fota eller nått men han skulle tydligen följa med brorsan på hans pingisturnering, suck.. Får väl ta och hitta på nått annat dåra.

Mamma tjatar på att jag måste städa rummet nu också. Grejen är att jag är inte döv så jag fattar vad hon säger, men ändå så har hon sagt de typ femtioelva gånger.. gaah blir helt tokig.

Nej, nu ska jag gå och städa och tvätta håret. Funderar på att toppa det idag också, eller typ be mamma göra de. Haha, fast jag vet inte om jag borde be henne för en gång för några år sedan när hon skulle klippa min brorsas lugg så blev den alldeles hackig HAHAHHA, ska försöka hitta nån bild och visa =P

Hörs senare <3

Kommentarer
Postat av: Dena

Haha ja behöver verkligen toppa håret! Topparna har blivit helt brända av plattången tror jag så dom är helt vita nu :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback