Lördag!

Godmorgon!

Jag har i och för sig varit upp sen 9.30, men godmorgon ändå. Idag ska jag ta en promenad med Gabbi, sen ikväll ska jag mysa framför tv:n. Ska väl också försöka städa lite. Hela skrivbordet och en stol med kläder måste bort haha, jobbigt.

Jag har träningvärk idag, lite efter kanske. Alla i klassen gick och klagade på träningvärk igår men då kände inte jag så mycket. Men idag känns det i ryggen, kan vara från gympalektionen igår när jag stog och kastade bollar i en evighet. Men men, tycker om träningvärk.. fast kanske i lagom mängd eller vad man ska säga. De va engång i grundskolan när vi hade vikarie i gympa. Han körde så himla hårt med oss så vi inte kunde gå, asså det va helt sjukt. Hela klassen gick runt och haltade alldeles stela. Tog nog dubbelt så lång tid att gå till skolan haha.

Måste göra rent piercingen, ha en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Dita

sv; keeeey med det var ändå inte så länge sedan du tog. Joo jag vet jue å konsekvenserna får hoppas att hon förstår att det är min kropp som vi ska pierca sig och inte henner hahaha...^^

Hare bra!

Vad dansar du annars generellt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback