Onsdag

Heej!

Nu är jag hemma, kom hem senare än väntat. Jag och Gabbi stannade på Mcdonalds i 1,5 timme så det tog ju sin tid. Det gick i alla fall bra med piercingen, dom sa att det såg bra ut. Fast på ett sätt lite onödigt att åka dit för det tog liksom 30 sekunder sen fick vi gå igen, fast det är ju ändå bra att kolla så det ser bra ut. Va i alla fall kul att träffa min lilla gabbi :D

Skolan var rätt okej idag, rätt slappt. Började med so då vi satt och skrev på våra uppsatser. Sen på engelskan och svenskan slappade vi mest och gjorde naturläxan. Lärarna va nämligen borta, kanske sjuka båda två? Sen efter lunchen var det i alla fall balett, den lektionen gick väldigt snabbt. Och vi började med kombinationen vi ska visa upp på terminsredovisningen så det va kul. Sen slutade dagen med dansträning, körde mest afrikanskt, svettigt!!

Lite bilder från dagen!


Och vad tycks om min nya frisyr?
Hett nu i vår förstår ni ;)
image884

Och så lite bilder från donken!


image888

Jupp, de va dagen de. Nu ska jag plugga lite och äta!
Thing thong <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Hmm. japp 14 timmar i skolan (inkl. mitt inval) så du har väl typ 11.. plus det du har på fritiden! så det blir mycket!! och nej, det behövs inte! va försiktig bara, inte bra att träna för mkt!!

Postat av: Emma

Haha, heta bilder vi lyckades med btw!!!!

2008-03-12 @ 19:51:25
URL: http://aabsolutemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback