Rulltårta

Nu är jag hemma, har ätit lunch och så. Fast det verkar som inget vill vara på min sida idag. Missade tunnelbanan precis påvägen hem och nu kan jag inte hitta min laddare till lilla kameran. Och de betyder att jag varken kan ta eller lägga in bilder. Den har helt seröst gått och gömt sig.

Sedan vid 17.30 ska jag åka in och träffa några kompisar och så ska vi på någon spelning. En kille i skolan spelar. Och nu tjatar mamma på att jag måste plugga, gaaaaah. Haha, inte min dag idag asså.

Jag ska i alla fall äta rulltårta nu, det är de ända bra med den här dagen.
Ha det bra <3

image967
Bild från romme. Titta utsikten, så fint.
Vill åka skidor igen..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Söt blogg!

Postat av: Johansson

Plugga gör man väl ändå i skolan...

2008-03-27 @ 18:16:36
URL: http://www.gajden.blogspot.com/
Postat av: Anonym

fin utsikt :)

2008-04-02 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback