Snö

Hola!
Började idag med att vi fick skriva om alla ämnen och lärare och så. Sen fick vi också tillbaka våra svenskaprov, tror jag fick G i alla fall. Han sa aldrig vart gränsen gick men jag tror det gick bra i alla fall. Sedan slutade dagen med prov i engelska på prepositioner, gick väl rätt okej de med tror jag. Stannade kvar ett tag och dansade lite och sen åkte jag och emma till gallerian och åt brownie med glass :D Och den lilla skitungen åker till Barcelona imorgon.. orättvist!


En liten film från dagens snöstorm. Vare inte vår alldeles nyss?

Nu ska jag äta wienerbröd, adios!

Kommentarer
Postat av: Elin

tack :D

Postat av: Daniel

Det känns som att du har prov hela tiden:P Tycker du skriver om nya prov varenda vecka... Haha, vilken härlig film på össnö-, hagel och regnovädret som var idag:P

2008-03-19 @ 23:47:23
URL: http://daniellagerholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback