Söndag

Hejsan hoppsan! :]

Vaknade någongång runt 1 idag, skönt att sova. Idag blir det i alla fall städ och plugg. Måste gå över till mamma och städa hela rummet och ge lilla stampe mat och sånt. Sen plugga till typ 2-3 prov nästa vecka, jippi =/ Fast grejen är att jag är sämst på att plugga, jag gör bara annat istället. Men jag måste, jag måste klara skolan. Nu har jag inga planer på att gå danshögskolan eller nått men jag kanske ändrar mig och då skulle de ju inte va så kul att inte ha några poäng.

Men lite mysigt ska det ju bli att komma tillbaka till plugget,
träffa alla små estetnördar igen :) wiiie! <3
157810-838
Nu blir det frulle, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa ska bli as mys å träffa alla!

Postat av: Dress Like a Princess

fin bild :)

2008-03-02 @ 16:59:24
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback