Söndag

Hello buddys!

Sorry för dålig uppdatering, bestämde mig igår att jag skulle sova över hos Gabbi så då skrev jag aldrig nått mer. Idag har vi spenderat hela morgonen åt att laga amerikanska pannkakor. Tog sin lilla tid, men det var i alla fall jättegott! Idag ska vi också ringa runt till våra kompisar och bjuda dom på mitt våffelparty som jag ska ha på måndag eller onsdag. Såklart man måste ha våffelparty liksom, våffeldagen på tisdag!

Ska väl också försöka komma ut lite, det är ju sol :D.. och snö.



image941

åh, nu kom en liten kisse och la sig i mitt knä :)
Lägger in fler bilder och så när jag kommer hem. Ha det bra <3


Kommentarer
Postat av: Mimmi

MUMS MUMS! Amerikanska pannkakor är såååå goottt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback