Stan idag!

Tjena!

Idag ska jag in till stan med
Gabbi. Kommer tyvärr inte kunna köpa nått för jag är pank :( Kommer få lite pengar nu på lovet fast det ska jag nog köpa en skinnjacka för.. får försöka klara mig. Fast i och för sig är det ju april snart så det ska väl gå.

Och jag behöver verkligen plugga också.. men skolböckerna är nog inte här. Dom fick spendera lovet i skolan där dom hör hemma. Paaanik. Har massa prov sen efter lovet jag behöver plugga till. Aja, det löser sig.

Måste gå och göra mig iordning. Ha det bra dag :)

image963
Bild från i sommras.

Kommentarer
Postat av: Laura

Super sugen är en välldigt rolig film.
Om du inte är pryd av dig och kan uppskatta sexskämt och liknande då är filmen perfekt för dig ;)

Fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback