Stan

Heej!

Är hemma från stan. Först va ju på historia museet och kolla på utställningen om the ice man, va lite intressant. Sen tog vi en promenad och gick in på ett cafe´ och satt där ett tag. Gick vidare sen till gamla stan och tog tunnelbanan hem. Jag såg Eva från Eva och Adam på stan också, hon var sig lik.

Nu ska jag städa lite, tråkigt men men.. Senare måste jag också göra klart mitt solo som ska vara klart tills imorgon. Vi fick göra egna solon på improv.. så det måste vara klart. Måste välja låt också.

Här är en film från gamla stan, smalaste gränden i gamla stan.


image903

Fler bilder kommer senare!
Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Dena

haha rolig film, snärtig min där i slutet också ;o

Postat av: Ellie

haha shit sådär smala gränder har jag aldrig stött på.

2008-03-16 @ 19:32:12
URL: http://ellieforpresident.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback