Tisdag

Hej!

Den här dagen har inte direkt varit bättre än igår. Orkade knappt gå upp i morse men lyckades tillslut komma iväg. Hade modernt på morgonen, är så himla trött 8.20 så det va inte speciellt kul. Sen var det matte och efter lunchen engelska då jag höll på att somna. Sen var det en jäkla håltimme, hatar dom där håltimmarna.. speciellt eftersom emma och dani slutar. Sen slutade dagen med data, blev i alla fall klar med ett arbete där så det är skönt.

Nu är jag i alla fall hemma, pappa kommer nog snart och då måste jag börja på min samhällsuppsats. Men nu ska jag fota de jag köpte igår, så det kommer snart. Ciao sålänge <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Naw sötis.. jag önskar att vi hade haft datakunskap tillsammans!!! Puss på dej! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback