Torsdag

Hello!

Den här dagen har varit sämst. Började med modernt och jag va inte alls pepp och allt va skit. Sen hade vi egen övning, då åkte jag hem och hämtade mina sopapper. Hann vara hemma i bara 20 minuter så det blev mackor med smör på till lunch. Åkte i alla fall tillbaka sen och hade natur, samhälle och svenska.

Är i alla fall hemma nu, har köpt godis.. varför? Jag borde inte ha köpt godiset, usch är besviken på mig själv haha. Idag måste jag ha skrivit klart min Samhällsuppsats innan midnatt, och så måste jag plugga till matteprovet som är imorgon..suck.

Hoppas ni har haft en bättre dag, pusspuss <3
(kommer upp lite bilder snart)


Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

sv* Tack för "hjälpen". Får testa den=)Vad är det för smak?

Postat av: aanonymoous

vad är det för uppsats??:)

2008-03-14 @ 20:41:30
URL: http://aanonymoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback