Tråk-lördag!

Hej igen!

Nu har jag städat lite, tvättat håret och så har mamma toppat mitt hår också. Blev inte direkt värsta skillnaden men men.. lägger in bilder senare.

Nu har i alla fall mamma åkt iväg till nån kompis och jag sitter här och har astråkigt. Funderar på att ta en promenad runt en sjö som ligger i närheten. Typ gå bort allt godis jag åt igår , haha nee. Men kanske ska ta en runda med kameran. okej, nu låter det som kameran är typ min hund eller nått ;P

Nämen nu går jag, kan inte sitta inne och dega.. mår bara dåligt då. Går till pappa sen och lägger in bilder från systemkameran och dagens outfit och lite sånt.

Jag idag!
157810-859

Puss puss, ha en bra dag :D!

Kommentarer
Postat av: Dena

fin du är =)
ha en bra dah

Postat av: Bella

ha en fin kväll (:

2008-03-08 @ 18:11:41
URL: http://BELLIIZ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback