Vad ska jag välja?

Hejsan sa tralalalalaaa... ehm, jaa jag har tråkigt märks de? haha!

Såg ju Robins förut då Björn Gustafsson va me, haha fett söt :D Och Robins verkade ju faktiskt vara ett rätt roligt program, synd att det är slut för tillfället.
Sen skulle jag ju se på 1408 också, började kolla men slutade efter typ 10 minuter haha. Verkade va läskig och om jag ser den kommer jag säkert aldrig våga sova på ett hotell igen =P


Men okej, nu får ni hjälpa mig lite här..
det är nämligen så att vi har fått invalskatalogen och man ska ha valt någongång i slutet av mars tror jag. Tycker de är lite tidigt att välja inval nu, ska ju inte ha det först i höst men men.

Det fanns typ inget jag ville gå men det jag kan tänkta mig är balett eller akrobatik. Om jag väljer balett kommer jag utvecklas mer i de och få dansa i tåskor om jag vill. Men ändå.. orkar jag lära mig alla namn på stegen och sånt. Eller jag vill ju men man kommer säkert behöva göra nått arbete och jag kommer inte fatta nånting. Plus att ettor, tvåor och treor går tillsammans så då kommer jag säkert känna mig jättedålig.

Sen akrobatik, grejen är att jag tror de är grundnivå på det hela. Okej, jag kanske inte är världens bästa men det är ju inte så kul om det ändå man för göra är kullerbyttor i två terminer. Men jag ska kolla vad man får göra och så :)

Vad tycker ni, balett..akrobatik..balett..akrobatik..?

Ojoj, mkt text var det här!
Nu ska jag nog gå och lägga mig =) Natti natti <3

Kommentarer
Postat av: Daniel

Robins är faktiskt ett riktigt bra program tycker jag:) Har sett flera avsnitt av föregående säsonger och han gör roliga intervjuer med väldigt bra gäster:)
Haha, har hört att 1408 ska vara riktigt läskig:P Så det är bäst att se den efter det att man bott klart på hotell och när det finns någon som vill vara filmsällskap...:P Hm, är det bara balett och akrobatik ni får välja på? Jag valde foto och rörlig bild när jag gick.. Det var faktiskt riktigt skoj att få göra något som inte alls har med det som ens vanliga linje handlar om:) Jag skulle nog ta akrobatik om jag var du:) fast kolla så det inte är grundnivå som du sa. Visst, du tycker det är jätteroligt med dans, men det kan ju vara kul att variera det med något annat också:)

Din fotoidé låter väldigt bra tycker jag:) Har du tänkt ta någon solnedgångsbild? Eller bara en allmän utsiktsbild från det höga berget?:) Se till att du kommer iväg imorrn och fotar så vi får se resultatet:)

Postat av: Bilancioni

svar: sjuk vettu =/ ska man välja redan nu??!?! aj då. jag skulle ha valt akrobatik om ja va du, men som sagt de e ju tråkigt för dig om det blir för enkelt.
hm.. vad ska jag välja? kmr säkert bli någon "nyttig" teorikurs.baah x( men men =)
pussar på dig!

2008-03-08 @ 08:29:55
URL: http://mandelkaka.blogg.se
Postat av: Hanna

svar: ja =)

2008-03-08 @ 10:41:05
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: emma johanna

visst är dom :) superläckra.

2008-03-08 @ 10:57:18
URL: http://www.emmajm.blogg.se
Postat av: LISA

Ha en fin dag då :)

2008-03-08 @ 11:58:35
URL: http://lisaplace.tjejsajten.se
Postat av: Katja

Jag tycker att du ska välja akrobatik ifall det inte är grundnivå :) om det kommer vara det skulle jagnog satsa på baletten!.. hoppas du kan bestämma dig.

2008-03-08 @ 12:56:03
URL: http://Kaatjaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback