2 veckor hos mamma

Efter att nu ha gjort ingenting i några timmar till ska jag nu gå hem till mamma. Ska vara där i två veckor nu, och de betyder att det kanske blir lite mindre bloggning men jag ska göra mitt bästa.

Gick i alla fall inte till dansen, finns ingen direkt att göra eftersom jag ändå inte kan dansa idag. Imorgon börjar jag 9.30 om jag fattat rätt, har typ nationella i matte.. fast de ska jag ju ändå inte göra. Vet inte ens om jag ska gå till skolan imorgon, får se.

image1226
Har fått bilderna av gabbi nu, från i lördags. Blev typ inga bra, hann inte fota så mycket. Kommer upp fler någon gång i veckan. Fotograf är då min käre vän Gabbi <3

Nu måste jag springa till mamma, något sen. Ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: Dena

OJ! vad fiiint =)

Postat av: Ida

svar: hah, okej :D det ska jag också göra innan jag går och sussar :P

2008-05-12 @ 21:24:04
URL: http://idahbjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback