7-eleven

Hej!


Är hemma från stan. Hehe, jag glömde köpa block till skolan kom jag på nu, men aja. Jag köpte i alla fall en såndär yoghurtglass på 7-eleven som det är reklam för överallt. Den va rätt god, fast jag blev proppmätt så jag fick slänga halva. Och hon i kassan garva åt mig för jag hörde inte vad hon sa när hon fråga om jag ville ha en stor eller liten glass. Haha, så där stog jag och blev utskrattad av både pappa och hon i kassan, men de var ju lite kul ändå. Jag och pappa tittade i alla fall lite i affärer, han köpte en massa jag hittade ingenting.. men bra är väl de så man spar pengar.

Usch, jag är trött. Hoppas ni är pigga och glada iaf :)

Halsband med Svart Kamera - Klicka på bilden för att stänga
Måste bara visa det här halsbandet från
Betties galleria, hur sött är inte de liksom? Haha, fotonörd som man är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback