aladdin

HALLOOO!

Är hemma från dansen nu, är så sjukt trött men måste skriva klart uppsatsen nu. I alla fall så har dagen varit toppen. Första föreställningen gick väl helt okej, fast va inte roligast i världen direkt. Men andra föreställningen var verkligen jätterolig. Först körde vi våran dans och sedan skulle vi egentligen inte dansa mer eftersom småbarnen hade gått hem för dom skulle inte vara med på den sista. Men då frågade vi om vi fick dansa aladdin-dansen ändå och de fick vi så vi gjorde om den lite och så gick vi inte på scenen och körde. Haha, sjukt kul i alla fall.

Fick också massa blommor av morfar och morfar, mammas kompis och min käre vän freja. Så söta alla är, tack! Jag kunde inte vara hos pappa ikväll så jag lägger in bilderna imorgon men här är i alla fall några :)

157810-1275

image1277


blommorna jag fick =)

157810-1276

Hoppas ni haft en bra dag, har ju i alla fall varit fint väder <3

Kommentarer
Postat av: Freja

Härliga bilder!

Postat av: Anonym

Är du intresserad av mode, shopping och skönhet? Kolla in den nya modebloggen: http://thefashionistas.blogg.se

2008-05-24 @ 20:50:48
Postat av: Marie

vad var det för aladdin dans?

2008-05-25 @ 00:50:57
URL: http://magdansberoende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback