Balett & dansträning

Tjena!

Dagen har varit nice. Började med att sitta och räkna lite matte medans dom andra gjorde nationella. Och i inlägget under skrev jag ju att jag skulle gå om, då menar jag ju gå om matte A kursen. Ska inte gå om ettan haha, lite otydligt där. Annars var det lite mer teori sedan. Åt lunch nere i parken, köttbullar och potatis. Sedan var det balett som vi inte haft på länge känns det som, va kul. Och sedan dansträning då vi hade improvisation.

Är hemma nu, måste träna på mitt tal som jag kanske ska läsa upp imorgon.. är jättenervös =/ Sedan måste jag också skriva det där himla protokollet från mötet. Men först måste jag äta nått, håller på att svälta här hemma. Ska snart också lägga upp några balettbilder från idag. PUSS!


Kommentarer
Postat av: d

åååhh. älskade dansträningen

2008-05-07 @ 17:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback