Blondie

Hello!

Sitter i skolan, har precis varit och köpt lite lunch på konsum och sitter nu och väntar på alla andra. Fick precis reda på att föreställningen vi hade tänkt att se nu naturtimen, alltså 3:ornas lilla grej. Den va tydligen inställd så då ska vi ha lektion ändå.. blööööö! Aja, haha. Började i alla fall med jazz idag, trött som man var lyckades jag i alla fall jobba igenom lektionen. Blev en aning roligare i slutet då vi gjorde massa diagonaler.

Nu kommer nog resten tillbaka snart så jag ska nog gå. Hörs senare <3

Bilderna från igår.
157810-1268
Ojojoj, emma som brunett.. haha!

157810-1267
Dani som blondin :O

157810-1266
Sedan blev jag också blond :O Haha, nämen ska jag kanske färga? Jag röstar på nej hah!
Nu kom Emma, ciaaaao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback