camouflage

Nej nu orkar jag inte mer, nu lämnar jag Romantiken, 1800-talet, baletten, utvecklingen av tåskon, Sylfiden och allt som har med danshistoria att göra. Uppsatsen är inte ens klar till hälften men jag orkar inte mer ikväll. Den ska vara inlämnad imorgon men min kommer nog bli en aning sen. Eftersom vi ska till grönan direkt efter skolan kommer jag inte hem först på kvällen så då hinner jag nog inte skriva, eller så får jag helt enkelt sitta uppe hela natten.. aja det löser sig :)

Här är i alla fall dagens;



Byxor - Cellbes om jag minns rätt.
Linne - någon affär i köpenhamn ;P
Skor - Skopunkten
Väska - H&M

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Tack så jätte mycket :) Jag är faktiskt riktigt nöjd med bilden..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback