Dansgalningar

Hello!

Nu är jag hemma, sorry för en aningens tråkigt inlägg förut men jag hann inte skriva mer för jag skulle som sagt åka och möta mamma. Vi åt i alla fall på burger king och sedan fick jag springa och möte dani på centralen. Vi åkte i alla fall till emmas dansuppvisning och innan de tog vi fel buss och massa sånt, men vi kom tillslut fram. De va i alla fall bra, emma är grym hon. Jag & dani fick värsta lust att hoppa upp på scenen och dansa en dans eller två men det skulle nog inte blivit succé direkt haha.

Annars har dagen varit rätt bra. Först lite teori och sedan tittade vi ju på svansjön på baletten, va inte så jättekul direkt.. Hade roligare saker för oss, tex. sitta och titta på vår lärares dotter som var med idag, skiiitsöt. Sedan på dansträningen hade vi lite lärarprocesser bara.

image1229
image1230
image1231

Nu ska jag gå och städa rummet lite snabbt och sedan blir det väl grey´s, top model eller nått.
Ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: Emma

åh tack sötis.. men du är grymmare!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback