Dansglädje

Nu ska jag ta och sova. Börjar 8.20 imorgon med modern så därför behöver man gå upp alldeles för tidigt. Men imorgon ska jag verkligen försöka komma upp. Är rätt taggad på dansen också, vet inte riktigt varför men dom senaste dagarna har jag haft värsta dansglädjen. Hah, kanske är glad eller nått :P Ska försöka lägga upp en film på mig när jag dansar någon gång också, lovar att det blir innan året är slut hehe.

Oj himmel och jord nu blev det mörkt. Brorsan släckte lampan de va ju inte snällt.
måste väl gå nu då i guess, ska försöka fota lite i plugget imorgon! Godnatt godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

So You think You can BLOG?!
Viktig Tävlingsinformation Upplagd!

2008-05-06 @ 08:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback