En gammal bild

Hej igen!

Har suttit och tittat på repriser från talang 2008 ett tag och nu har jag precis kollat igenom massa gamla bilder. Lite tråkigt ändå för jag hittar nästan inget nytt, jag kan liksom alla bilder och mappar eller vad man ska säga. Har inga bilder från 2005-2006 kvar nästan för dom försvann förut när min data gick sönder.. tråkigt :( Men men, har flera tusen nya i alla fall.

Hittade i alla fall denna, som gabbi har tagit för rätt så länge sen. Har kanske lagt upp den förut fast det var nog ett tag sedan.
image1219
haha, liten jag va.. fast ser väl ändå lika dan ut nu :P

Nu ska jag nog gå ut. Måste gå över till mamma och mata kaninen eftersom mami är på kryssning. hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Dena

fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback