Förkyld

Tjo! Är hemma nu. Blev inte så jättemycket bilder men några, fast dom har gabbi på sin kamera. Våra väskor va astunga för vi hade massa stativ och kläder med oss så det var riktigt plågsamt att gå dit och hem (va nere vid vattnet) Fast vi fotade bara i skogen, skogsmulle som man är :P

Jag är så sjukt trött, och förkyld. Är helt konstig i halsen, usch usch. Har värsta beslutsångesten också om jag ska åka och träffa dani och om grillkvällen med skolan. Orkar ju egentligen inte men det känns som om man missar så mycket annars. Aja, ska äta lite så får jag se sen. 

 
image1214
Två bilder från idag i alla fall. Dom andra kommer upp senare eller imorgon när jag fått dom av gabbi :)
Kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback