Fredag.. redan?

Hej sötisar!

Redan fredag ju, jag trodde det var torsdag idag..virrig som jag är hah. Började i alla fall med lite teori på förmiddagen och danshistoria efter lunch. Åt köttbullar till lunch.. igen. Satt i alla fall nere i parken..igen, satt där bara en liten stund och fick lite märken från solen på ryggen. Slutade i alla fall med gympa, jag och emma gick först en promenad runt sjön, alla andra med fast dom var dubbelt så snabba. Körde lite dopboll sen och diskuterade grönan. Vi ska åka dit någon gång i maj, klassen alltså. Slutade lektionen med att sola, häärligt!

image1204
image1205

image1206
Fina emma i trädet,  Sen fick jag hjälpa henne lite att komma bort därifrån :P



Helt underbart väder idag ju :D Och i helgen blir det också sol!

Nu måste jag i alla fall springa iväg, ska ha picknick med några kompisar. Har köpt en sallad, kladdkaka och en cola.. kan det bli bättre? Uppdaterar så fort jag kommer hem. Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback