Fredag

Hej! :D

Kom föresent till spanskan idag pga. sjukdomsfall på tunnelbanan innan. Men det gjorde inget, satt ändå bara och lyssnade på musik med dani hela lektionen. Matte efter de, orkade inte räkna.. pluggade lite natur istället. Pannkakor till lunch, WIE! Hah, gott gott! Sedan danshistoria då vi fick titta på 3:ornas föreställning igen. Gympa efter de, spang 3 varv runt sjön, 5 km. Va asjobbigt men nu är i alla fall de avklarat. Gick sedan tillbaka till skolan och skrev omprov i naturkunskap. Fast min lärare hade glömt att skriva ett prov till mig så jag skrev egna frågor, haha nämen det var några frågor jag skulle svara på..visste vilka de va HAHA :P

De va dagen de, är hemma nu.. måste äta innan mamma skriker sönder mitt öra. Sedan måste jag skriva en uppsats, hehehe. Aja, hörs senare PUSSPUSS! <3

Två misslyckade bilder från när jag var ute och fota med Gabbi, haha!
image1271
image1272

Kommentarer
Postat av: Dena

hihi härlig första bilden ;)

Postat av: Beatrice

Goa bilder, kul att du vågar bjuda på dig själv, haha! Gillar dina ögon!

2008-05-25 @ 21:45:55
URL: http://klacksko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback