Green

Hej!

Är hemma nu, har precis skrivit klart danshistorian YEAY :D Jag & Gabbi var ju i alla fall ute och fotade förut, i skogen. Myggor, myggor och mer myggor. Dom var överallt, guu va det var jobbigt. Men vi överlever, typ. Temat var i alla fall grönt. Grön sminkning och grön klänning. Hann inte fota så mycket för vi lackade på dom där jäkla myggorna men lite bilder blev det i alla fall. Vet dock inte om dom blev bra men vi får se, lägger väl upp om det blev nån bra någon annan gång.

Lite bilder jag tog med min kamera;



Jag råkade slå till en mygga, inte meningen. Bild på sminkningen också.





Nu måste jag gå, ska träffa gabbi. Ska köpa kebab och kanske sätta oss ute någonstans och äta. Gottgott! Skriver när jag kommer hem, ciao <3

Kommentarer
Postat av: Dena

sminkningen såg ascool ut! =) snälla visa bilderna sen :D

Postat av: Dilan´s

jättefina bilder =)

2008-05-31 @ 23:26:46
URL: http://dilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback