Grillning

Tjenis!
Som sagt var jag ute med två kompisar och grillade förut, haha det gick ju..misslyckat. Nämen det tog ett tag och få igång grillen, engånggrillar suger har vi kommit fram till. Det kom också två snubbar och försökte hjälpa oss men dom lyckades inte heller. Tillslut sprang vi och köpte tändvätska och då blev det lite eld för några sekunder i alla fall. Lyckades i alla fall göra en lite halvt misslyckad hajkbanan tillslut.

image1176

image1177
SAVE THE BANANA!

image1178

Tror jag ska gå och lägga mig snart, är sjukt trött.
Imorgon blir det plugg. Måste skriva mitt tal till svenskan och göra dataläxan. Och städa, har inte hunnit me de än.
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Dena

myysgit

Postat av: Dress Like a Princess

Absolut :)
Fina bilder

2008-05-04 @ 21:03:14
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: lara

sötnosar :)

2008-05-04 @ 22:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback