jag kan inte

Hej läsare :)

Jag sitter och skriver på en uppsats om EU som ska vara inskickat senast 00.00. Det går inte, jag fattar ingenting. Ingen är hemma heller, ringde brorsan förut och bad honom hjälpa mig men han sa att han kommer hem sent.. suck.
Imorgon är det i alla fall dansuppvisning, najsnajs! Ska mötas kl. 13.00 tror jag och sedan är det två föreställningar vid 3 & 6 tror jag. Och min grupp är som vanligt äldst, får alltid dansa med de mindre barnen haha. Men dom är söta. Ska försöka fota kläderna och lite annat imorgon.

Nej, ska försöka skriva nått på den där jobbiga saken nu. Hejhopp! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag dansar ocså imorgon. men kl. 12. så vi dansar inte samtidigt :(

2008-05-24 @ 00:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback