Krångel

Hello!
Nu är jag hemma hos pappsen. Va aldrig ute och fotade, ska kanske göra de imorgon istället. Imorgon blir det i alla fall antagligen fika efter skolan med mina älsklingar, dani och emma. Vi har dansträning imorgon som sista lektion, då ska vi vara ute.. hoppas det inte regnar dåra haha.

Bloggen krånglar lite, det går inte att komma in på den ibland.. det kommer upp nån annons från betties galleria eller nått. Aja, det kanske fixar sig senare.

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och äta nått. Ciaao! <3

image1257
Idag hade jag mössa, fast det ser ju helt mongo ut på dom här bilderna men ändå. Mössan tror jag i alla fall är brorsans gamla, fast nu får han inte tillbaka den, mohahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback