Lördag

hello sunshines!

Vaknade runt 7 och trodde jag skulle till skolan men som tur var är det lördag och jag kunde somna om. Har i alla fall suttit och skrivit på danshistoriauppsatsen nu och kommer ingen vart. Den skulle vara inskickat igår och jag har värsta ångesten nu och min lärare kommer säkert bli jättesur. Danshistoria är det sista teoriämnet jag vill klanta till så nu jäklar måste jag få iväg den där uppsatsen fort, men det blir nog inte först ikväll.

Idag ska jag i alla fall ut och fota med Gabbi. Fast nu är jag på väldigt dåligt humör för jag kom precis på att jag måste tvätta håret. åååååh! haha, jaa.. hemska lördag.

Puss!


Bild från förra året, men minen stämmer bra till dagens problem ;P

Kommentarer
Postat av: Marie

det är vad jag kallar fluff!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback