Lördag

Godmorgon!

Vet ni, jag har inte skickat in uppsatsen än.. har knappt skrivit nånting. oooops! Skulle ta en paus från skrivandet igår och la mig på soffan, självklart råkade jag somna och mamma väckte mig sedan halv 3. Gick och la mig i sängen då, gick upp för en och en halv timme sen nu och har försökt skriva men inte kommit så mycket längre. Jag får helt enkelt skriva klart den när jag kommer hem från dansen idag.

Dansuppvisning idag, jag är taggat till tusen! Måste gå och duscha och äta frukost nu men jag skriver innan jag går till dansen sen. PUSS!

image1273
Bild från förra årets dansuppvisning. Ska vara på de stället den här gången också.
Haha, najsiga kläder xD Tror vi ska se lite liknande ut på en dans det här året, fast jag ska ha klänning denna gång.

Kommentarer
Postat av: Mika

Var dansar du någonstans? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback