Måndag

Hello! =)

Började med samhälle idag, gjorde inte så mycket eftersom det inte finns så mycket mer att skriva på min uppsats. Hade ändå allt material hemma. Höll i alla fall emma sällskap. Lunch efter de, laxpanetter.. wow det var nått nytt.. MUMS! (ironi) Sedan var det impro, kollade på filmen som någon spelade in på terminsredovisningen. Data efter de och sedan spanska. Slutade 16.40, då rååååkade jag och emma ramla in på donken.. inte meningen haha.

En dagens, inte för man ser direkt men ändå.
image1255
Jackan har jag snott av mamma haha, väskan är köpt på Åhlens, jeansen på Gina tricot och skorna på sko punkten.

Oj vad mycket klockan är, måste väl snart hem till mamma.. är hos pappa nu. Nu ska kolla igenom uppsatsen och så innan jag skickar den. Hoppas ni haft en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: dena

fin outfit =)

Postat av: frida

jätte fin outfit ! :D vad fin du var hoppas du får en bra dag!

2008-05-23 @ 11:30:18
URL: http://frajdutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback