Måndag

Halloj!

Dålig uppdatering igår men jag kom hem strax innan 23.00 så då var det bara att gå och lägga sig.
Jag &
Ronja i alla fall trippade runt på stan, åt glass, shoppade och fotade. Tog massa fina bilder med systemkameran, tyvärr kan jag nog inte lägga upp dom först imorgn för datan kommer lagga om jag försöker lägga in dom nu men jag ska testa sen.
Träffade mamma och brorsan sen och åkte hem till mormor och morfar och åt middag där. Tummen upp för mormors mat!

Idag är jag hemma från skolan, känner mig dålig.. har blivit förkyld igen. Kanske ska åka dit runt två och hämta min databok så jag kan göra de som måste göras innan onsdag annars blir man underkänd i kursen och de vill man ju inte.

Här är i alla två filmer från igår hehe :)


Såhär kan det gå om man spelar in en video på offentlig plats.



PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: Emma

STRAIGHT COLD PLAYER! babababababababaa!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback