Middag

Hej!

Dansen var skoj. Jag berättade ju förut att jag och en till tjej ska vara yasmin i aladdin i en dans. Men nu ska jag göra den delen själv, eller aa det är typ en 8 bara men ändå. Ska ha en rolig klänning på mig, lite små pampig sådär, ska försöka fota någon gång. Vi pratade också om hur det blir nästa termin för dom ska typ starta en nu grupp som man kan söka till och sånt. Fast då är det 3 ggr i veckan, balett, modern och jazz och de är ju precis de jag dansar i skolan så de ska jag nog inte gå på. Får se vad som händer helt enkelt.

Nu ska jag i alla fall äta middag och sedan plugga.
Ciaao! <3


Skulle ju sitta fint med en glass från donken, yuuuummie!

Kommentarer
Postat av: d

åååhh.. ja donkenglass

2008-05-06 @ 15:35:13
Postat av: Skyltdocka

Jag hinner till 5e inlägget och blir redan hungrig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback