Onsdag

Hej!

Efter två dagar hemma så gick jag idag till skolan. Började med att titta på film på samhällslektionen + en redovisning. Svenska efter de, några höll sina tal. Sedan pratade våran lärare med hans tjej som sa att vattnet hade gått, jaa hon var gravid. Så antagligen är väl han på sjukhuset nu :) Engelska efter de i alla fall, vet inte riktigt vad vi gjorde.. inga kommentarer helt enkelt. Lunch nere i parken och sedan balett, jag satt och tittade på eftersom jag varit sjuk. Men det är bra att titta på ibland man lär sig massor på de me. Dagen slutade med dansträning, va bara 10 st på den lektionen men det var bara skönt. Bara dansade till musiken först, jag gick mest eftersom jag inte skulle bli svettig haha, och rörde armarna ;D Slutade sedan med massage.

Har precis ätit pizza och ska nu göra sista uppgifterna i datakunskapen som måste vara inskickade ikväll, ha det bra! <3


Bild snodd från dani, från efter dansträningen!
Lägg gärna märke till den underbara salen, gaaah..älskar danssalar <3

Kommentarer
Postat av: Dena

va gör man på datakunskap? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback