Onsdag

Heeeeeeeej! (med något för många e:n)

Dagen började med lite teori, rätt soft! Sedan var det lunch, emma va jättesöt och tog med matlåda från matsalen som vi delade på.. jaa, för mitt matkort är borta.. helt otroligt.. jag fattar inte hur jag lyckas.. ska nog slå mig själv över att jag är så himla klantig. Kanske kommer fram senare, för jag vet att jag hade det igår och la in det i skåpet, eller aa la och la, snarare kastade men men.. ska leta igenom allt imorgon. Sedan var det i alla fall balett, såg på svansjön igen och jag hade betygsamtal. Gaah, va jättenervös.. men det gick jättebra.. puuuh! Dansträning efter de, vi var ute. Sprang först ett varv runt sjön.. asjobbigt!!!! Bra kondis?.. NEJ! Sedan fick vi improvisera och sånt på gräsmattan och alla dagisbarn som var där tyckte det såg jättekul ut och satt och garva haha.

Efter dansträningen åkte jag i alla fall in med emma och dani till stan för att fika. Vi lyckades hamna på mcdonalds istället för ett fik men det gick bra de med. Åt i alla fall en meny, va hur hungrig som helst så de va ju bra. Vi skulle också åka ner för en rulltrappa men den var avstängd så man fick gå ner. Det lätt ungefär såhär: ajajajaj, helvete, ajajajaj!! Mhm, TRÄNINGSVERK säger jag bara, asså jag kan inte gå normalt.

Aja, ojoj.. mycket text. Jag ska lägga in bilderna i datan nu så dom kommer upp snart! Puss så länge! <3

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Svar: tack så mycket;) jag har lånat den av en kompis =P

Postat av: d

asså ja! fy fan för den där rulltrappan!!! asså jag typ dog! puss

2008-05-21 @ 19:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback