Plugg..

Tjena!

Är hemma nu och ser inte fram emot ikväll eller imorgon. Ikväll måste jag sitta och plugga till ett prov jag har imorgon och så imorgon ska jag springa 3 varv runt sjön på gympan, blää.. kommer dö. Sedan måste jag också skriva en uppsats till imorgon, jippi.

I alla fall, snart lov. Hm, hur många skoldagar kvar? Jag tror vi är nere i 8-9 eller nått sånt nu. I alla fall så blev 3:ornas föreställning av ändå, den va riktigt bra. Sedan såg vi på någon film med Michael moore på samhällskunskapen och lyssnade på några som höll tal på svenskan.

Nää nu ska jag gå och plugga! Kommer säkert inte kunna blogga mer idag, eller de sa i alla fall mamma höhö. Hon: Man blir beroende blablabla.. Jaa, man blir beronde.. inte mitt fel :P Ha det najs <3


image1269
Fixa naglarna dagen. På torsdagar har vi tid över mellan jazzen och lunchen så då brukar vi ha lite "skönhetssalong" i vårt otroligt glamorösa omklädningsrum haha ;)

image1270
Mjukisar idag, sköönt =) Och posen..inga kommentarer.

Kommentarer
Postat av: dena

men hur tidigt börjar erat sommarlov egentligen? =O
haha va mysigt me "skönhetssalong". =)

Postat av: dani

haha ja skönhetssalongen

2008-05-22 @ 19:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback